MÜÜGI- JA TAGASTAMISTINGIMUSED

1. ÜLDSÄTTED

1.1. Käesolevad www.ilusaatkond.ee e-poe (edaspidi: E-pood) müügitingimused kehtivad E-poest ostmisel internetiaadressilt www.ilusaatkond.ee.
Kauba müüja on GRF COMPANY OÜ (registrikood: 12904557) (edaspidi: Müüja).
Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: Ostja) ja Müüja vahel E-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2. Müüja jätab endale õiguse ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada.
Kõik müügitingimused on avaldatud aadressil: www.ilusaatkond.ee/ostutingimused.

1.3. E-poest ostu sooritades kohalduvad käesolevad müügitingimused.

1.4. Lisaks müügitingimustele kohaldatakse Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.

2. MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE JA HINNAD

2.1. Müüja müüb ja Ostja ostab E-poes pakutavaid tooteid.

2.2. Müüja ja Ostja vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole.

2.3. Tellimust vormistades ja maksmist sooritades kinnitab Ostja, et on tutvunud müügitingimustega ning nõustub nendega.

2.4. Kõik hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

2.5. Kauba eest saab tasuda pangaülekandega või muude pakutavate makseviisidega.

2.6. Müüjal on õigus korrigeerida hindu. Ostja jaoks kehtib tellimuse vormistamise hetkel arvel kajastatud hind.

3. TELLIMINE

3.1. Ostja valib E-poest sobivad tooted ja lisab need ostukorvi.

3.2. Ostukorvis saab koguseid muuta ja enne tellimuse kinnitamist kontrollida kõiki andmeid.

3.3. Tellimuse vormistamisel sisestab Ostja arveldusandmed ja valib sobiva kohaletoimetamisviisi.

3.4. Tellimuse kinnitamiseks vajutab Ostja nupule „Kinnitan ostukorvi“ ja tasub kauba eest turvalises Maksekeskus AS keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs Ostja panga- ja krediitkaardiandmetele.

3.5. Tellimuse kinnituse ja arve saadab Müüja Ostjale e-posti aadressile.

3.6. Kui tellimust ei ole võimalik täita, tagastab Müüja tasutud summa hiljemalt 14 päeva jooksul.

4. KAUBA KOHALETOIMETAMINE

4.1. Kaupa toimetatakse kohale Itella SmartPOSTi pakiautomaatidesse üle Eesti.

4.2. Kohaletoimetamise tasu on 3.00 €, kuid tellimuse väärtusel alates 45 € on transport tasuta.

4.3. Müüja komplekteerib kauba 2 tööpäeva jooksul. Tavaliselt jõuab kaup Ostjani 2 tööpäeva jooksul alates komplekteerimisest.

4.4. Müüja ei vastuta kohaletoimetamise viivituse eest, kui kaup anti logistikapartnerile õigeaegselt üle.

4.5. Kui Ostja ei tule kaubale järele 7 päeva jooksul alates saabumisteate kättesaamisest, loetakse tellimusest loobunuks. Tagasimakse tehakse Ostja kirjaliku loobumisteate alusel aadressil: info@ilusaatkond.ee.

5. MAKSEVIISID

5.1. Kauba eest saab tasuda ülekandega suuremate internetipankade kaudu (Swedbank, SEB, LHV, Coop, Luminor).

5.2. Müüja on isikuandmete vastutav töötleja. Maksete vahendamist teostab Montonio Finance OÜ, mis on vastutav maksete turvalise töötlemise eest. Ostja ja Müüja vahel toimub maksete edastamine läbi Montonio turvalise makselahenduse. Müüjal puudub ligipääs Ostja panga- ja krediitkaardiandmetele.

6. KAUBA TAGASTUSÕIGUS, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED

6.1. Ostjale kehtib 14-päevane tagastusõigus alates kauba kättesaamisest (VÕS § 56).

6.2. Tagastusõiguse kasutamiseks tuleb saata avaldus e-posti aadressile info@ilusaatkond.ee 14 päeva jooksul.

6.3. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis. Hügieenitoodete puhul (nt avatud šampoonid, palsamid, kreemid) tagastusõigus ei kehti.

6.4. Tagastamise kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on defektne või vale kaup.

6.5. Müüja tagastab raha 14 päeva jooksul taganemisteate kättesaamisest.

6.6. Kui toode on vigane või vale, kannab saatmiskulud Müüja ning kaup asendatakse samaväärse tootega. Kui asendamine ei ole võimalik, tagastatakse makstud summa.

6.7. Kui Ostja ei tule kaubale järele 7 päeva jooksul ja loetakse, et ta on lepingust taganenud, tehakse tagasimakse pärast loobumisteate saamist aadressil: info@ilusaatkond.ee.

6.8. Kui Ostja on kaupa tahtlikult rikkunud, on Müüjal õigus nõuda kahju hüvitamist.

7. PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS

7.1. Pretensioonid palume saata e-posti aadressile info@ilusaatkond.ee. Pretensioonis tuleb märkida:

  • ees- ja perekonnanimi,

  • kontaktandmed (telefon/e-post),

  • pretensiooni esitamise kuupäev,

  • kauba puudus ja nõude sisu,

  • ostu tõendava dokumendi koopia.

7.2. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud kauba mittesihipärase kasutamise või ebaõige hoiustamise tõttu.

7.3. Vaidlused lahendatakse esmajärjekorras läbirääkimiste teel.

7.4. Kui kokkulepet ei saavutata, on Ostjal õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti (TTJA) tarbijavaidluste komisjoni või kohtu poole.

Kerige üles