korduma kippuvad küsimused
Millise hoolduse peaksin valima?
Kui kaua kestavad hooldused?
Broneeri alati kõikide esmaste klientide puhul 2h aja (sisaldab Skin Instant Lab analüüsi).
Kus valmistatakse Biologique Recherche tooteid?
Kõik Biologique Recherche tooted valmistatakse nende enda tehases Suresnes'is, Prantsusmaal.
Kas Biologique Recherche tooteid testitakse loomade peal?
Ei, Biologique Recherche on loomkatsete vastu igas vormis. Kõik meie koostised, koostisosad ja tooted on julmusevabad. Me järgime kõiki kehtivaid EL-i kosmeetikat käsitlevaid direktiive, sealhulgas neid, mis keelavad valmiskosmeetikatoodete testimise loomadel. Kosmeetikatoodete direktiiv 76/768/EMÜ, 93/35/EMÜ, 7. muudatus (11. september 2004) ning uus Euroopa määrus (EÜ) nr 1223/2009 viisid loomkatsete keelustamiseni kosmeetilisel eesmärgil. Biologique Recherche on pühendunud mitte kasutama toorainet, mis pärineb kaitsealustelt või ohustatud liikidelt. Meie eesmärk on järgida kõrgeimaid ohutus-, hügieeni- ja jälgitavusstandardeid.
Kas Biologique Recherche tooted sisaldavad säilitusaineid?
Biologique Recherche ei kasuta säilitusainetena ühtegi vastuolulist koostisosa; ükski meie toodetest ei sisalda parabeene ega silikoone.
Kas ma peaksin hoidma Biologique Recherche tooteid külmkapis?
Alati on parim hoida oma Biologique Recherche tooteid jahedas või toatemperatuuril. Tooteid ei ole vaja tingimata külmkapis säilitada, kuid mõned maskid ja seerumid võib jahutava efekti saavutamiseks külmikusse panna.
Milliseid hooldusi võin raseduse ajal teha?
Kõik Biologique Recherche hooldused, mis ei sisalda eeterlikke õlisid, sobivad kasutamiseks kogu raseduse ja rinnaga toitmise ajal. Kuigi kõik Biologique Recherche näohooldustooted on raseduse ajal kasutatavad, soovitame alati oma nahahoolduskonsultandile rasedusest teada anda.
Ei leia soovitud toodet / soovitud toode on otsas – kas seda tuleb taas müügile?
Kahjuks võib suur nõudlus põhjustada mõne toote läbimüügi. Kui sa ei leia veebilehelt soovitud toodet, võib see tähendada, et toode on hetkel otsas. Uue kauba saabumise kohta saate infot kas e-meili või telefoni teel.
hilinemine
Kui Te hilinete oma protseduurile, palun võtke meiega ühendust.
Püüame Teie olukorda arvestada, kuid sõltuvalt meie ajakavast võib
protseduuri aeg lühineda.
Tühistamine ja aja muutmine
Juhul kui soovite broneeringut muuta või tühistada, palume võtta ühendust 48h enne kokkulepitud aega. Juhul kui tühistate vastuvõtu aja 24h enne selle toimumist või kui jätate vastuvõtule tulemata, siis esitame Teile arve teenuse osutamise valmisoleku kulude katteks. Täname mõistva suhtumise eest!
Tühistamine vähem kui 24 tundi enne kokkulepitud aega 50% teenuse hinnast.
Tühistamine vähem kui 12tundi enne kokkulepitud aega 100% teenusehinnast.
teenuste broneerimine
Soovitame broneerida oma teenuse aeg varakult, et tagada endale sobivam aeg. Kinnituse broneeringu kohta saadame Teile e-posti teel ja SMS meeldetuletuse 24h ennem broneeringut
kinkekaardid
Kinkekaardid on saadaval meie esinduses ja saame need vormistada Teile sobivas summas. Kui Teil ei ole võimalik meid külastada siis saame saata kinkekaardi ka postiga või e-maili teel. Tellimuse esitamiseks palun kirjutage info@ilusaatkond.ee
MÜÜGI- JA TAGASTAMISTINGIMUSED
1. ÜLDSÄTTED
1.1. Käesolevad www.ilusaatkond.ee e-poe (edaspidi: E-pood) müügitingimused kehtivad E-poest ostmisel internetiaadressilt www.ilusaatkond.ee.
Kauba müüja on GRF COMPANY OÜ (registrikood: 12904557) (edaspidi: Müüja).
Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: Ostja) ja Müüja vahel E-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Müüja jätab endale õiguse ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada.
Kõik müügitingimused on avaldatud aadressil: www.ilusaatkond.ee/ostutingimused.
1.3. E-poest ostu sooritades kohalduvad käesolevad müügitingimused.
1.4. Lisaks müügitingimustele kohaldatakse Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.
2. MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE JA HINNAD
2.1. Müüja müüb ja Ostja ostab E-poes pakutavaid tooteid.
2.2. Müüja ja Ostja vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole.
2.3. Tellimust vormistades ja maksmist sooritades kinnitab Ostja, et on tutvunud müügitingimustega ning nõustub nendega.
2.4. Kõik hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
2.5. Kauba eest saab tasuda pangaülekandega või muude pakutavate makseviisidega.
2.6. Müüjal on õigus korrigeerida hindu. Ostja jaoks kehtib tellimuse vormistamise hetkel arvel kajastatud hind.
3. TELLIMINE
3.1. Ostja valib E-poest sobivad tooted ja lisab need ostukorvi.
3.2. Ostukorvis saab koguseid muuta ja enne tellimuse kinnitamist kontrollida kõiki andmeid.
3.3. Tellimuse vormistamisel sisestab Ostja arveldusandmed ja valib sobiva kohaletoimetamisviisi.
3.4. Tellimuse kinnitamiseks vajutab Ostja nupule „Kinnitan ostukorvi“ ja tasub kauba eest turvalises Maksekeskus AS keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs Ostja panga- ja krediitkaardiandmetele.
3.5. Tellimuse kinnituse ja arve saadab Müüja Ostjale e-posti aadressile.
3.6. Kui tellimust ei ole võimalik täita, tagastab Müüja tasutud summa hiljemalt 14 päeva jooksul.
4. KAUBA KOHALETOIMETAMINE
4.1. Kaupa toimetatakse kohale Itella SmartPOSTi pakiautomaatidesse üle Eesti.
4.2. Kohaletoimetamise tasu on 3.00 €, kuid tellimuse väärtusel alates 45 € on transport tasuta.
4.3. Müüja komplekteerib kauba 2 tööpäeva jooksul. Tavaliselt jõuab kaup Ostjani 2 tööpäeva jooksul alates komplekteerimisest.
4.4. Müüja ei vastuta kohaletoimetamise viivituse eest, kui kaup anti logistikapartnerile õigeaegselt üle.
4.5. Kui Ostja ei tule kaubale järele 7 päeva jooksul alates saabumisteate kättesaamisest, loetakse tellimusest loobunuks. Tagasimakse tehakse Ostja kirjaliku loobumisteate alusel aadressil: info@ilusaatkond.ee.
5. MAKSEVIISID
5.1. Kauba eest saab tasuda ülekandega suuremate internetipankade kaudu (Swedbank, SEB, LHV, Coop, Luminor).
5.2. Müüja on isikuandmete vastutav töötleja. Maksete vahendamist teostab Montonio Finance OÜ, mis on vastutav maksete turvalise töötlemise eest. Ostja ja Müüja vahel toimub maksete edastamine läbi Montonio turvalise makselahenduse. Müüjal puudub ligipääs Ostja panga- ja krediitkaardiandmetele.
6. KAUBA TAGASTUSÕIGUS, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED
6.1. Ostjale kehtib 14-päevane tagastusõigus alates kauba kättesaamisest (VÕS § 56).
6.2. Tagastusõiguse kasutamiseks tuleb saata avaldus e-posti aadressile info@ilusaatkond.ee 14 päeva jooksul.
6.3. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis. Hügieenitoodete puhul (nt avatud šampoonid, palsamid, kreemid) tagastusõigus ei kehti.
6.4. Tagastamise kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on defektne või vale kaup.
6.5. Müüja tagastab raha 14 päeva jooksul taganemisteate kättesaamisest.
6.6. Kui toode on vigane või vale, kannab saatmiskulud Müüja ning kaup asendatakse samaväärse tootega. Kui asendamine ei ole võimalik, tagastatakse makstud summa.
6.7. Kui Ostja ei tule kaubale järele 7 päeva jooksul ja loetakse, et ta on lepingust taganenud, tehakse tagasimakse pärast loobumisteate saamist aadressil: info@ilusaatkond.ee.
6.8. Kui Ostja on kaupa tahtlikult rikkunud, on Müüjal õigus nõuda kahju hüvitamist.
7. PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS
7.1. Pretensioonid palume saata e-posti aadressile info@ilusaatkond.ee. Pretensioonis tuleb märkida:
ees- ja perekonnanimi,
kontaktandmed (telefon/e-post),
pretensiooni esitamise kuupäev,
kauba puudus ja nõude sisu,
ostu tõendava dokumendi koopia.
7.2. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud kauba mittesihipärase kasutamise või ebaõige hoiustamise tõttu.
7.3. Vaidlused lahendatakse esmajärjekorras läbirääkimiste teel.
7.4. Kui kokkulepet ei saavutata, on Ostjal õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti (TTJA) tarbijavaidluste komisjoni või kohtu poole.
Ei leia vastust oma küsimusele? Saatke meile e-kiri aadressile info@ilusaatkond.ee või saatke meile oma päring Instagramis @ilusaatkond. Vastus saadetakse 24 tunni jooksul.
Välja arvatud pühade ajal, võtame teiega ühendust 48 tunni jooksul.